Fesyen Tayang Perut

haha,perut?perut merupakan bekas simpanan makanan untuk manusia,jika tak ada perut,susah untuk menyimpan makanan,tapi klau tayang perut kat khalayak agak2 cool tak?mesti lah cool,sbb ramai yg tngok...
tpi yg plik nih,orang yg tangkap gmbar dengan perut nih,semuanya muka sama,takde muka lain ke,
mungkin dia terlalu gian dengan perut,tak boleh tngok perut,kalau ternampak pasti tangkap gambar skali dengan perut....

comel tak perut aku nih?comelkan,org yg pakai baju yg bermacam-macam fesyen lpas tuh jln2 kat atas pentas,tak cool,tpi yg nih bleh dikatakan terbaik,fesyen perut,jalan2 di khalayak ramai tanpa rasa segan silu,tanpa dibayar beribu-ribu seperti model yg jln kat ats pentas...

tidak kira tua muda,fesyen perut sudah mashur atau tersohor dikalangan masyarakat china,walaupun duk tengok iklan kat tepi jalan perut tetap ditayang,perempuan yg pakai cermin mata nih,adalah perempuan yg terlalu gian akan perut,semua gmbar yg tayang perut mesti ada muka dia,klau rasa gian sangat tak payah duk ambil gmbar mcm nih,pergi dekat dengan orang tuh kau sentuh perut dia.....

macam mana??


4 Ulasan

  1. wei~` paesal aku x leyh nak komen kat shoutbox ko n follower ko halang aku nak bace entry ko huhuhu

    BalasPadam
  2. hatim :) heheh still x leh lah shoutbox tu huhuhuhuh aku try open aku xleyh nak key in nama aku emel aku n msg aku kat situ pelik ar

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama