Berkaca Mata Hitam Diwaktu Malam

Salam semua,artikel aku hari ini tentang Berkaca Mata Hitam Diwaktu Malam,tajuk nih berkait dengan perkara yang aku ingin cerita kat korang semua,tentang semalam,haha,masa tuh baru balik dari shopping kat salah satu tempat yang termasyur dengan barangan murah,lpas je beli-belah,angkut2 brang apa semua,bertolak untuk balik,aku pandu la kereta,nak dekat sampai kat lampu isyarat, aku bagi la signal kiri,aku nak masuk lorong kiri,kat tepi aku nih ada motor,sebab tuh la aku bagi signal,kalau takde motor kat tepi aku dah lama dah aku masuk je lorong tuh,haha,masa aku tengah nak masuk kat lorong kiri tuh aku tngok la kat sidemirror kiri,motor masih kat tepi kereta aku,geramnyeee......


berfikir sejenak,lampu signal aku tak brfungsi ke atau orang tuh tak nampak,masih berfikir lagi,takkan la kereta baru beli dah rosak signal kot,jadi aku geram sangat ngan motor tuh,aku tekan pedal minyak habis-habisan,aku potong motor tuh...


lepas aku pintas je motor tuh,aku tngok kat cermin pandang belakang,rupa2 mat motor tuh pakai cermin mata hitam,dah lah waktu malam,pakai cermin mata hitam pulak,aaadoiiii....

CONTOH


4 Ulasan

  1. ape da.. time malam pun nak pakai cermin mata gelap ke..

    BalasPadam
  2. @Nafisah Ruslan
    enth....,mungkin dia rasa hebat kot pakai cermin mata time malam....

    BalasPadam
  3. Salam;
    biasanya org pakai cermin mata hitam siang dan malam ni mat gianlah...sbb mata diorang sentiasa merah dan hitam.

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama