Mengundi Adalah Tanggunjawab Anda

assalamualaikum,saya selaku calon bagi PRU-13 bgi kampung pisang ingin berucap sepatah dua kata,adakah anda semua sihat??alhamdullilah,saya bangga dilahirkan di kampung pisang,masyarkat yg harmoni,amam dan damai...
ok,aku nk berucap nih,senyap semua,
aku adalah manusia,aku juga bleh mengundi,aku akan menjadi calon bgi PRU-13 di kampung pisang,sape yg lhir atau menetap di kampung pisang sokonglah aku ye,klau kau skong aku,masa depan kau cerah,aku akan buat
kampung pisang maju,aku akan bina lebuh raya dan kondominium untuk kau orang semua,aku juga berhajat untuk membina KLCC di kampung pisang,jika kau orang semua sokong aku...
kau orang perlukan pemimpin seprti aku,aku akan membantu kau orang semua,aku akan menzerokan rakyat yg miskin di kampung ini,tuan-tuan dan puan-puan,undilah saya....

sudah panjang ucapan aku,walau dia mana anda berada,tidak kira tua muda,undilah saya...


walaupun aku x comel,undilah aku,ramai yg kata aku x patut  tercalon untuk mewakili kampung pisang ini,aku sedih,aku rasa nk menyanyi sebentar,tuan puan ikut saya menyanyi,buat macam suara kasar ye semua(enjit,enjit semut,sape skit naik atas)sikit tuh pun jdilah,sudah hilang kesedihan aku...
baru2 ini aq menyanyi kat atas tangga dekat rumah yg terbiar,sdang aku menyanyi datanglah seorang pemuda yg handsome dan cool,dia datang dengan motornya dia pelawa aku untuk tumpangnya blik,sedang dia mempelawa aku,aku cuba nk toleh kat pemuda tuh,sbb sebelum nih pandangan aku bukan kat arah pemuda tuh,aku cuba lah toleh,sdang aku tngok pemuda tuh,dengan rasa riang hatinya dia meninggalkan aku,mungkin sbb muka aku nih terlalu cute dan comel,sbb tuh dia cabut lari...
sudah panjang ucapan aku,walau dia mana anda berada,tidak kira tua muda,undilah saya...
setakat ini saja ucapan,walaupun mula2 tdi aku ada bagi thu yg aku akan berucap sepatah dua kata,itu hanya penipuan semata-mata,sekian daripada saya kak limah dari kampung pisang,undilah saya,DAH LAMA DAH saya menunggu saat2 yg genting ini.....

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama