Ayat Sms Jiwang Yang Paling Power Ayat Dan Terkini

Entri aku kali nih nk kongsi sms jiwang untuk korang semua,klau korang rasa sms korang dah kurang jiwangnya,korang copy je sms jiwang yg kat bawah nih...tpi,klau gf or bf korang  tak romantik. baik tak yah hntar msj jiwang nanti kena kutuk x pasal2!



1. Bila jauh, saya rindu sangat2, bila awak tak sms, saya setia menunggu, bila awak diam,saya mulai bimbang kerana saya takut, takut? awak lupakan saya..

2. Kalau saya jadi squidward..Saya akan buli awak selalu. Jika saya jadi mr. crab..Saya akan kikis semua harta awak..Dan bila saya jadi patrick..Saya selalu buat awak tension..

Tapi..Saya tak nak jadi squidward..Saya tak nak jadi mr. crab..Dan..Saya tak nak jadi patrick..

Kerana..Saya nak jadi spongebob..Yang selalu setia..Dan sayang pada awak..

3. Bisakah ku menyatakan rasa rindu ini yang kian terasa tatkala kita berhenti berhubung..
setelah lama tidak mendengar kabar, kenangan manis mula menguasai memori ku ini...
memori kita brsama suatu ketika dahulu, kenangan terindah didalam hidup ku ini.
dan bila ku kesepian, terbayang2 wajah mu di antara bintang2 yg bertaburan di langit biru...
sesungguhnya aku rindu pada mu...

4. gud night....sweet dream...hope to see u in ur dream...kalaupun saya sekadar pohon pokok dalam mimpi awak...saya dah puas hati sgt asalkan saya tetap berada dalam mimpi awak

5. kalau saya mampu...saya nak petik bulan simpan di laut sebab saya nak gantung awak di langit...langit malam saya akan lebih indah...dan saya dapat lihat awak setiap mlm dan awak mampu teman saya setiap mlm

6.Klu sy jD AiRmAtA.sY iNgiN LaHiR dr mAtA Awk HiduP d PiPi Awk & mAti d BiBiR Awk. tApi
Klu Awk jD AirmAtA sY. sY X Kan mEnAnGiS sBb sY X nK keHiLaNgAn awk.!

7. Aku mungkin bukan teman sempurna? yang kau cari bukan juga yg TERBAIK..di antara semuanya..tapi yg pasti aku teman yang akan selalu kau rindui..

7.kalau saya xbg awak msg, awak ingat sy x? kalau sy xcall awak, awak akan call sy x? sy xdpt jwb sbb sy xth tapi sy tahu satu bnd tp klu awak xcall dan xmsg sy...saya ttp akan call and msg awak...sbb sy syg awak

8.mgenalimu 1 keindahan..bergurau dgnmu,1 kbahgiaan..menyakiti hatimu, ku cuba elakkan.
 Dan 1 pmintaanku, biar phubungan kita kekal berpanjangan..

9.Biar rindu asal x jemu, biar kasih asal x sedih, biar cinta asal x terseksa, biar sayang asal x hilang, & biar berpisah asal hati x berubah..

10.1st skali sy nk mtk maaf atas sgla kesalahan sy, halalkan mkn minum sy, sy rase kt xkan jmp lg, mgkin ni msg yg terakhir dr sy, smpanlah utk m`ingati dri sy, stiap yg b`temu pasti akn b`pisah, sy tpaksa prgi...ke jepun bgi m`bantu Ultraman mgalahkan raksasa belalang

Yang nih saja aku blh kasi,bnyak lgi,tpi kalu nk letak semua kat dlam nih,letih,mlas nk CP (copy paste),haha....



2 Ulasan

Terbaru Lebih lama